marți, 19 martie 2024

EduAI: descoperă superputerea inteligenței artificiale

 „Dacă astăzi ai grijă de imaginea ta, mâine ea va avea grijă de tine”.

La cea de-a doua ședință a serviciului „EduAI: descoperă superputerea inteligenței artificiale” am explorat conceptul și tipurile de „amprentă digitală”, am deslușit misterul „cookie-urilor online” și am înțeles menirea lor în colectarea datelor. Am descoperit cât de multe informaţii lăsăm online și cum putem să le ștergem.  Am conștientizat că Internetul ne cunoaște mai bine decât credem și contribuie la formarea unei reputaţii virtuale.  Acum știm că o imagine corectă online nu doar ne protejează de situații neplăcute, ci ne deschide și uși spre o implicare mai facilă în activități semnificative.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu